2015/10/03

為食|奇華月餅試食報告(奶黃篇)

對於奶黃月餅
我只食過半島嘉麟樓的奶黃月餅
而奇華的是從來無食過

本來亦無打算試

但之後發現這款月餅原來咁受歡迎
缺貨 返貨 缺貨 返貨 再缺貨 再返貨
終於我在臨近中秋的一次返貨時
買了一盒鴛鴦奶黃 
原價HKD$188 渣打信用咭有8折
鴛鴦奶黃包括4個蛋黃奶黃和4個朱古力奶黃

蛋黃奶黃月
外皮鬆軟

餡的味道就好像在吃奶黃包的奶皇一樣
不過就無咁滑

題外話 蛋黃奶黃其實係有出一個鐵罐裝

不過都幾搶手 建議想試味既朋友下年要早一點入手

朱古力奶黃
香濃的朱古力味加上奶黃味
鍾意食朱古力的人一定鍾意
我好鍾意 哈哈

奶黃月餅用微波爐叮15~20秒

熱力會令奶黃味道更出 亦更甜


蛋黃奶黃|朱古力奶黃
鴛鴦奶黃成份與營養資料


至於醇茶奶皇

起初聽聞只在特定的鋪有售
但在中期時突然返了一箱貨
亦好好彩有得試食一小塊
試食時我係叮一聲 覺得好好食
所以就毫不猶豫地買了一盒
原價HKD$188 渣打信用咭有8折

當我還在猶豫要不要再多買一盒時

就已經賣晒了 噢 算了
有一盒都好

醇茶奶皇包括4個伯爵茶奶皇和4個茉莉香片奶皇


伯爵茶奶皇月
有香濃伯爵茶香味
奶黃餡裡伯爵茶葉微粒

茉莉香片奶皇月
清新的茉莉茶香

回家再食時

好味到叮一聲的感覺消失
不過仍然值得一試
用微波爐稍為叮熱後茶味會更香更出
但我覺得稍為甜了一點
醇茶奶皇

醇茶奶皇成份與營養資料

雖然奶黃月餅好食

但脂肪和糖份含量亦頗高
還是少食為妙
所以每款奶黃月餅我都只食了一個
其餘的都分享了給朋友
有好野當然要大家一齊試啦 哈哈

為食|奇華月餅試食報告(傳統月餅篇)

沒有留言:

張貼留言